واى فاى

 



كلمات البوم بحبك انت كااااملة 2013


كلمات اغنية مجنون انا تامر حسني 2013
كلمات اغنية تعالي نعيش تامر حسني 2013
كلمات اغنية خلينا اخوات تامر حسني 2013
كلمات اغنية صفحة جديدة تامر حسني 2013
كلمات اغنية حد شبهه  تامر حسني 2013
كلمات البوم تامر حسني بحبك انت 2013
كلمات اغنية بحبك انت  تامر حسني 2013
كلمات اغنية يابخت اللي انتي بتحبيه تامر حسني 2013



اصدر النجم تامر حسني البومه بحبك انت 2013 اليوم الاربعاء الموافق 6 مارس والالبوم بعنوان بحبك انت
تعاون تامر في هذا الالبوم مع كثير من الشعراء والملحنيين والموزعيين المتميزين جدا
والجدير بالذكر ان الالبوم من انتاج شركة فري ميوزك المملوكة لنصر محروس مكتشف تامر حسني
والالبوم طرح تامر منه بعض السيمبلات منذ فتره علي الانترنت ونالت اعجاب الجميع
ومن المتوقع ان يصدر الالبوم في الاسواق في خلال ساعات من الان يوم الاربعاء 6 مارس موعد صدور البوم تامر حسني 2013
وكما عودكم موقع فطوطة علي متابعة كل ماهو جديد في عالم كلمات الاغاني
سنقدم لكم كلمات البوم تامر حسني بحبك انت 2013 بعد ساعات قليله من نزول الالبوم
تابعونا في خلال الساعات القليله القديمة لجميع كلمات الالبوم ان شاء الله
تحديث اليكم كلمات الالبوم كامل بحبك انت 2013

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiZ1Xbf97Z3lpWqULE8zDy2tIzfuRaEN9Z28REI2HnGdFiPa7qR9KMKWm0YsRU6PucsHA4ctvZjCjUSuc5YJPOa07RhgBFKvU3t79eDmsHXLVBNCYxvkIyH1LsierdFn5jCcVkWuDazSH4/s1600/%D8%A8%D8%AD%D8%A8%D9%83+%D8%A7%D9%86%D8%AA+%D8%AA%D8%A7%D9%85%D8%B1+%D8%AD%D8%B3%D9%86%D9%89.jpg
البوم تامر 2013 بحبك انت


1- كلمات اغنية بحبك انت
وبحبك ياحبيبى ياحبيبى بحبك انت ولو انت مش حبيبى ياحبيبى بحبك انت
سلملنا عليه كتير وقوله بنحبك قووى وقوله ييجى بألف خير ده القلب مشتاقله قوي
وبحبك ياحبيبى ياحبيبى بحبك انت ولو انت مش حبيبى ياحبيبى بحبك انت
سلملنا عليه كتير وقوله بنحبك قووى وقوله ييجى بألف خير ده القلب مشتااااقله قوي
وقولوله والله على البعاد والجرح اللى فى القلب زاد وقلوله بلف عليه بلااااد وهو
زايد ف العناد
وقولوله والله على البعاد والجرح اللى فى القلب زاد وقلوله بلف عليه بلاد وهو
زايد ف العناد
سلملنا عليه كتير وقوله بنحبك قوووى
كان كل شوية يطمن عليا كان كل حاجة بالنسبة ليا كان كل شوية يطمن عليااااا
كان كل حاجة بالنسبة لياااا كان الحياة واكتر شوية كان الحياة واكتر شوية
كان نور عينياااا
كان كل شوية يطمن عليا كان كل حاجة بالنسبة ليااا كان كل شوية يطمن عليا
كان كل حاجة بالنسبة لياااااااا كان الحياة واكتر شوية كاااان الحياة واكتر شوية
كان نور عينيا
غاااب عنى دوبنى وبعاده يالـمنى غاب عنى دوبنـى وبعاده يالمنى من حبه ليه حارمنييي

2- كلمات اغنية يابخت اللي هتحبيه
اول يوم انا شفتك فيه قلت يابخت اللى انتى هاتحبيه معقولة بعد ايام وليالى اطلع انا اللى يابختي
اول مرة بــ قلبى اختار واقوول خلاص انا كده حبيت والاقى الحب اللى يخلينى افكر اناا كده اعمل بيت .. اااه ايييه اااه
اول واحدة اتغير ليها بعد سنين عشت مقضيها ودماغى دى كنت مفضيها بس اتحولت على ايديهاااااااااااااااا .. اااه ايييه اااه
وازاى بوصل معاكى لكده ده انتى مشكلة براحة شوية عليا ياعمري بجد مفيش كده
وازاى بوصل معااااكى لكده ده انتى مشكلة براااااحة شوية عليا ياعمري مفيش كده

3- كلمات اغنية اللي راح
انـا اللـى ياما قلبـه اانجرح وحبايبه خده منـه
لا دوقت يـوم طعـم الفـرح ولا ناسـى بيحنه ولا ناسـى بيحنه
وزى ما انت قسـيت عليـا لازم اقسـى فـي يوم عليك
وزى ما بكيت عينيـا خدت ايـه الله يجاااااازيـك
وزى ما انت قسـيت عليـا لازم اقسـى فـي يوم عليك
وزى ما بكيت عينيـا خدت ايـه الله يجاااااازيـك
واللى راح من عمري اهـو راح واللى شوفته كله جراح
خـلاص حبيبـى عيـش وارتاح واللي جى اهو كله سماح
واللى راح من عمري اهـو راح واللى شوفته كله جراح
خـلاص حبيبـى عيـش وارتاح واللي جى اهو كله سماح
ياللى شوفت الدنيا زيـك والحنان مكنش عندك كـل يوم لك حـال
فـي حبك والقساوة مالكة قلبك
ياللى شوفت الدنيا زيـك والحنااااااااان مكنش عندك كـل يوووووم لك حـاااال
فـي حبك والقساووووة ماااالكة قلبك
واللى راح من عمري اهـو راح واللى شوفته كله جراح
خـلاص حبيبـى عيـش وارتاح واللي جى اهو كله سماح

4- كلمات اغنية حد شبهه
بعد فترة من فراقنا راضى انا ومرتاااح فى حالى مش بفكر ليه افترقناااا
او بسيب نفسى لخيالى خدت انا عالحال ده يمكن او لأن مفيش بديل
مش بفكر حتى ممكن نرجع ولا مستحيل
لا ياقلبى ده حد شبه امشي عادى مش قضية للأسف فى حد نده
وحروف اسمه هي هي نفس شكله نفس ملامحه والبراءة اللى في عينيه
بس عادى شكل جرحى اتنسى ومبانش فيه
بص شافنى طبعا عرفنى بس متهزش كتير زى مايكون مش ظالمنى
أو مشافش معايا خير لو وجووودى كان هيفرق كااان هيفرق عن زمان
بكرة هنسى اكيد وهلقى حد غيره فى الحياااااااااة
لا ياقلبى ده حد شبه امشي عادى مش قضية للأسف فى حد نده
وحروف اسمه هي هييييي نفس شكله نفس ملااااامحه والبراااءة اللى في عينيه
بس عاااادى شكل جرحى اتنسى ومبانش فييييه
ده احنا لو سلمنا حتى كان سلامنا هيفرق ايه اييييه ااااااااااااااااه

5- كلمات اغنية مجنون انا
مجنون انا وهو جنبى بنتخاق كتير اوى
مبطيقش نفسى وببقى نفسى نبعد وكل واحد فى حالة
وبتهون عليا العشرة وبقول طيب وماله انا اقدر علي بعده
فهو يبعد تنزل دموعى والوم فى نفسى
ليه قولت يبعد وارجع فى كل قرار اخدته من ناحيته بلاقيني فجأه محتاج لحضنه حنيته
ولا اقدر علي بعده
وده يطلع ايه كل اللى فيه دلوقتى انا طب اعمل ايه احساس وعكسه بحسه
انا مش قادر ولا يوم اكمل معاه ولا اعيش من غير هواه
ده اكيد مجنون انا وده يطلع ايه
كل اللى فيه دلوقتى اناااا
طب اعمل ايه احساس وعكسه بحسه
انا مش قادر ولا يوم اكمل معاه
ولا اعيش من غير هواه
ده اكيد مجنون انا
لوكو لوكووووووووووووووووو هيييييييييييييييه
يغير عليا اقول في سري انا يادي بقي الخنقه ديا واروح اشوف حد اشتكيلة من اللي حواليا
يهملني هوه وارجع واموت من الحركة ديا واسأل في نفسي ليه هو مش مهتم بيا
واقعد واقول انا نفسي حد يغير عليا انا اتأكدت اللي انا فيه دا مشكلة فيا انا اللي مش عارف
عايز ايه والعيب عليا انا استاهل الحيرة دي ودا يطلع ايييييه طب اعمل ايييه احساس وعكسه بحسه انا اناا مش قادر ولا يوم اكمل معاه ولا اعيش من غير هواه دا اكيد مجنوووووووووون انااااااا

6- كلمات اغنية تعالي نعيش
جي اقول واعلن لكل الناس بحبك حب يمكن مره في العمر تلاقيه
بوعدك هفضل لاخر عمري جنبك وابقي اجمل حلم عيشتي بتحلميه
حبيت وقلبي ارتاح عشان قابلك ونفسه بجد يتعبلك وميسيبكيش
مرتااااااااح وشايفك دنيتي وناسي مانا اختارتك باحساسي اللي ميخونيش
تعالي نعيش وسيبي الوقت يثبتلك حبيبتي انا زي ماحكيتلك هعيشلك عمري حضن امان
دي مش احلام مع الايام هتتحقق عشان اصلا خلاص هبدأ اعيش كل اللي فاتني زمان
صدقيني كلامي ليكي دا مش مجاملة وانتي اكتر واحدة فاهمة وعارفه لييه
اه صحيح فعلا مفيش ولا واحدة كاملة بس فيك اكتر من اللي حلمت بيه
صدقيني كلامي ليكي دا مش مجاملة وانتي اكتر واحدة فاهمة وعارفه لييه
اه صحيح فعلا مفيش ولا واحدة كاملة بس فيك اكتر من اللي حلمت بيه
حبيت وقلبي ارتاح عشان قابلك ونفســه بجد يتعبلك وميسيبكيش
مرتاح وشايفك دنيتي وناسي مانا اختارتك باحساسي اللي ميخونيش
تعالي نعيش وسيبي الوقت يثبتلك حبيبتي انا زي ماحكيتلك هعيشلك عمري حضن اماااااااااااااان
دي مش احلام مع الايام هتتحقق عشان اصلا خلاص هبدأ اعيش كل اللي فاتني زمااااان
تعالي نعيش وسيبي الوقت يثبتلك حبيبتي انا زي ماحكيتلك هعيشلك عمري حضن امان
دي مش احلام مع الايام هتتحقق عشان اصلا خلاص هبدأ اعيش كل اللي فاتني زمان

7-كلمات اغنية ومن بعد الطوفان
انا ومن بعدى الطوفان مش دى حقيقتك من زمان وغلطتى
انى نسيت فى لحظة واديت الامان
انا ومن بعدى الطوفان مش دى حقيقتك من زمان وغلطتى
انى نسيت فى لحظة واديت الامان
قلوب تموت كده بين ايديك متهزش اى حاجة فيك نفسك وبس
وده اللى ليك والباقى عندك ملوش مكان
قلوب تموت كده بين ايديك متهزش اى حاجة فيك نفسك وبس
وده اللى ليك والباقى عندك ملووووووووش مكاااان
ومين مكمل طول الحياة فى مطرحه فى مطرحه ده ناس
هتيجى وفى لحظة ناس هيروحوا هيروحوااا
ومين مكمل طول الحياة فى مطرحه فى مطرحه ده ناس
هتيجى وفى لحظة ناس هيروحوا هيروحوااا
وطول مافيك الروح وحى عدل السمااااا اهو جاى جاى
وابقى افتكرنى ان كنت حd كده انتهى بينا الكلااااام
وطول مافيك الروح وحى عدل السمااااا اهو جاى جاى
وابقى افتكرنى ان كنت حd كده انتهى بينا الكلام
ومين مكمل طول الحياة فى مطرحه فى مطرحه ده ناس
هتيجى وفى لحظة ناس هيروحوا هيروحوااا
اناااااااااا ومن بعد الطوفان مش دي حقيقتك من زماااان وغلطتي اني نسيت في لحظة
واديييت الأماااااااااااااااااااااااان ,,

8-كلمات اغنية صفحة جديدة
قدام الناس ياحبيبى انسى اللى فااات من النهاردة ونبدااا حياتنااا انا وانت حبيبى
بصفحة جديدة من النهاردة صفحة جديييييييييدة
وانا عارف ان انا معاكى هلاقى حياتى الجاية وهاعوض اللى فات منها وياكى
فى دنياياااااا وحياة تعبى وايامى لاكونلك ضهر واتحدى كل الدنيا عشانك ياللى مكانك جوايااااا
لاااا لااااا ولا عندى اغلى منك لااااااا لا ولا تسوى الدنيا جنبـك
اه فى البعد بمووت بمووت اه وعمري بيفوووت صفحة جديددددددددة
انا عارف ان انا معاكى هلاقى حياتى الجاية وهاعوض اللى فات منها وياكى
فى دنيايا
وحياة تعبى وايامى لاكونلك ضهر واتحدى كل الدنيا عشانك ياللى مكانك جوايا

9-كلمات اغنية خلينا اخوات
قالى خلينا اخوات قالى خلينا اصحاب
وهسأل عليك وتسأل عليا
قلت ده مجنون ولا ايه مش عارف
هو عندى ايه علشان يقول الكلمة دى
وعينه فى عينيااااا
قالى خلينا اخوات قالى خلينا اصحاب
وهسأل عليك وتسأل عليا
قلت ده مجنون ولا ايه مش عاااارف
هو عندى ايه علشان يقول الكلمة دي
وعينه فى عينياااا
معقول اللى انا كنت بحسه كنت انا اللى بحسه بس بحسه بس
معقول حبى كان طرف واحد كنت انا اللى بحبه بس بحبه بس
سامحنى انا فعلا مش هقدر اكون قدامك ومحبكش
انا دلوقتى بحبك اكتر ياريتنى اصلا معرفتكش
انا تعبان موجوع من بعدك انا صعبان على نفسى بجد
هو انا ينفع اعيش من بعدك هو اصلااااا فيه بعدك حددددد
انا هبعد وهحاول انسى او أمثل على نفسى نسيت
فى الحالتين انا ضعت خلاص لو فعلا سبتنى ومشيت
انا بكرهك ياقلبيييي انا بكرهك مبتروحش غير للى بيجرحك
اااااااااااااه بكرهك ياقلبي انا بكررررهك مبتروحش غير للي بيجرحك
انا بكررررهك مبتروحش غير للي بيجرحك اااااااااه

10-كلمات اغنية حبيت اتنين
يعنى ايه بحب حد وبفــكر فى حد تانى بجد مش فاهمنى بجد مش فاااهمنى
يعنى ايه مش عايز اسـيبه بس برضه عايز التانى بجد مستغربنى بجد مستغربنى
انا لازم اوصل لحل وافـكر مش عارف اعمل حاجة بس لازم اقدررر
ده انا كل يوم بتشد اكتر واكتر وانا مـش عايز قدام نفسى اصغر اكترررر
وواخدنى قلبى ورايح فين انا شكلى كـــده حبيت اتنين
طب ينفع لالالا ياقلبي لالالا ياقلبييييييييييي لا لا لااااااااااااااااا
معقوول اكــون قابلت الشخص الصح فى الوقت الغلط فى الوقت الغلط ااااااااه
ولا ده احساس علشان زعلان ودلوقتيي انا وانت ياقلبى بنفكر غلط اااه
يمكن عشان اهماله ليااااا وانه معيشنى على طول فى عذاااب ولا ياقلبى
انا وانت طلعنا ولا يملى عنينا ياقلبى غير التراب
وواخدنى قلبى ورايح فين فين فين فين انا شكلى كده حبيت اتنين
وواخدنى قلبى ورايح فين فين فين فين انا شكلى كده بظلم قلبين
طيب ينفع لا لا لا
لالالا ياقلبي لالالا ياقلبييييييييييي لا لا لا

11-كلمات اغنية ياريت ترضي
ياااريت يااااريت ترضى وتسامح ياريت ياريت تنسى بقى امبارح خلاص
خلاص غلطة متتكررش بعاااد بعااااد تانى انا مقدرش
انت عارف غلاوتك ياحبيبى قد ايه انت عارف قيمة حبك جوا قلبى تسوى ايه
انت عارف قد ايه بحبك قد اااايه
انت عمري انت قلبى والعااااالم واللى فيه
ايام ايام عدت متتعوضش فى ناس في ناس تيجى ومتتكررش تعبان تعبان اه ياقلبى اه يانى
زعلان زعلان وعينيك دى واحشااااااانى

12-كلمات اغنية غربه
اه ياغربة ياللى واخدانا بعيد عن ناسنا واهالينا
اه ياغربة والله واحشانا اكيد بلادنا واراضينا
مين فينا اتغرب بمزاجه حضنك يابلادى محتاجه
مين فينا اتغرررب بمزاااااجه حضنك يابلاااادى محتاجـه
صدقينى صدقينى وحشتينى وحشتينى صدقينى صدقينى وحشتينى وحشتينى
اه من الغربة ااااااه اااااه يابلادى ااااااااه
اااه ااااااااه ااااااااااه اااااااااااااااااااااااه من الغربة
غصب عنى ده المكتوب تبعد قلوب كان نفسها تكمل مع بعضها غصب عنى
وحلمى الوحيد اقف على بابك وابووس ترابك تعبان انا بس غصب عنى
مين فينا اتغرب بمزاجه حضنك يابلادى محتاجه
مين فينا اتغرب بمزاجه حضنك يابلادى محتاجه
صدقينى صدقينى وحشتينى وحشتينى صددقينى صدقينى وحشتـينى وحشتينى
اه من الغربة ااااااه اااااه يابلادى ااااااااه
اااه ااااه اااااااه ااااه من الغربة

13- كلمات اغنية ياريته يستاهل
وانا بعمل فى نفسى كده ليه
وعشان ايه انا ليه فى حقى بتساهل
هو العمر فيه اصلا ايه عشان
ابكى عليه وياريته حد يستاهل
كنت عايش ايوة عايش تحت امره
ولما كان يقسى كنت اقول حبيبى وبراحته
وهو عايش ايوة عايش وبعد عشرة عمر
يطلع حبنى قوى قوووى بس علشان مصلحته
وانا بعمل فى نفسى كده ليه
وعشان ايه اناااا ليه فى حقى بتساااهل
هو العمر فيه اصلاااا ايه عشان
ابكى عليه وياريته حد يستااااااهل
مفيش فى الدنيا حد بيتعلم كده ببلاش
وانا من النهاردة حياتى الجاية عرفت خلاص ازاى تتعاش
مفيش فى حياتى حد خلاص
ابقى عليه كان فيه وخلص لما رخص يبقى ياقلبى نفتكره ليه
وانا بعمل فى نفسى كده ليه
وعشان ايه اناااا ليه فى حقى بتساااهل
هو العمر فيه اصلاااا ايه عشان
ابكى عليه وياريته حد يستاااهل
تسميات

كلمات اغنية بحبك انت 2013 تامر حسني
كلمات اغنية يابخت اللي انتي بتحبيه تامر حسني 2013
كلمات اغنية مجنون انا تامر حسني 2013
كلمات اغنية تعالي نعيش تامر حسني 2013
كلمات اغنية خلينا اخوات تامر حسني 2013
كلمات اغنية صفحة جديدة تامر حسني 2013
كلمات اغنية حد شبهه 2013 تامر حسني



 
Top